Jako různé MMO byli propuštěni v průběhu posledních několika let, jejich vývojáři na pozoru před nevyhnutelným měření proti World of Warcraft, se často říká, že "druhý nejlepší" je víc než dost dobré i pro ně. Ne tak pro ArenaNet, protože práce na Guild Wars 2, jsou zaměřené na správné vrcholu. A podle podrobného náhledu nyní se na Eurogameru, jejich úsilí je vyplácí: "Dvě velké a riskantní rozhodnutí, které byly provedeny v jeho designu: vyhazuje 'svatá trojice' rolí charakter třídy (ochranné 'tank', škoda-prodejce a léčitel) a zbavovat se quest-styl architektury pro herní obsah však v okamžiku-na-okamžik hrát, Guild Wars 2 vypadá a funguje okamžitě a uklidňujícím jako fantasy MMORPG -. prostě znatelně čerstvý Je to otázka toku. . Bojové je ještě hotkey-umístěný, ale rychlejší a plynulejší a efektivnější, zahrnují více pohybu a polohy. vyrovnávání křivka je nyní téměř ploché linka, nahrazovat epos výstup s konstantní cesty, kde je obsah, nikoliv postup, je král. "
Přečtěte si více o tomto příběhu na Slashdot.
Žádné komentáře:
Okomentovat