pátek 25. března 2011

Zeptejte se Engadget: nejlepší ergonomickou klávesnici pro Mac?

Zajímavé novinky na url:http://www.engadget.com/2011/03/24/ask-engadget-best-ergonomic-keyboard-for-a-mac/:
Víme, že máte otázky, a pokud jste dost odvahy, aby požádala svět o odpovědi, zde je výstup, aby tak učinily. Tento týden Zeptejte Engadget otázkou je, k nám přijede z Andrew, který se nezajímá vůbec dostat CTS. Pokud hledáte zaslat dotaz své vlastní, napište nám na linku zeptat [at]] Engadget [dawt com.
"Já si koupil svůj první počítač od Apple před několika měsíci (15-palcový MacBook Pro) a já jsem byl s použitím to značně kolem kampusu. Nedal jsem to příliš mnoho pozornosti na první, ale klávesnice je, že mě vývoj zápěstí problémy (možná carpel tunelu?). Moje zápěstí byla bolí tak moc, že jsem nemohl spát, protože můj zápěstí by mít cukání. Koupil jsem si Logitech Wave Pro, který pomohl můj problém zápěstí hodně. Problém je, že Logitech klesl OS X podporu pro Logitech Wave téměř před dvěma lety, a mnoho mých tlačítka jsou mapovány nesprávně.

Ergonomickou klávesnici, která byste navrhovali? Jsem otevřený k ničemu. Bluetooth je bonus, takže nemám bát přijímač, ale pokud to degraduje výkon / rychlost klávesnice pak jsem to nechci. Díky! "
Víme, Andrew není sám tady. Tam prostě není dost legitimní ergonomická klávesnice možnosti práce dokonale s OS X, ale doufejme, že tam jsou jedna nebo dvě, které mají opravdu z tebe lidi šťastnými. Dejte nám vědět v komentářích níže, v pohodě?

Zeptejte se Engadget: ergonomická klávesnice pro Mac? Nejlepší původně objevila na Engadget na čt. 24 březen 2011 22:24:00 EDT. Přečtěte si prosím naše podmínky pro použití krmiv .

Permalink | | Poslat | Komentáře

Žádné komentáře:

Okomentovat