Vidíme vás v komentářích, zvonění v EV na každé místo, o tom, jak bezcenné jsou v zimě. Charles Lane z The Washington Post nedávno udělal totéž, říkají věci jako "změna deset stupňů může míza 50% baterie výstup" a spekulovat, že průmysl EV je "jen jeden dobře-propagoval poruše od katastrofy." Není to tak, "říká Tom Moloughney, a on by měl vědět. On strávil poslední 49.500 mil jeho dojíždění života v all-elektrického Mini E , v průměru 2500 kilometrů za měsíc. Nyní, tento vůz je prototyp, a poměrně časný příklad moderního elektrického vozidla, což znamená, že nemá stabilizaci tech, abyste mohli zahřát baterie předtím, než jdete. I přes to, že Tom se přihlásil každý výlet je to dělal v autě a ukáže, že on vidí jen zřídka víc než ztrátu asi pět procent z vozidla obvyklý rozsah. Více důležitě, on dělal jeho cestu přes mnoho studené dojíždět, aniž by se pletl - nebo zmrazení k smrti.
NJ EV majitel s 50.000 mil přihlášen rozptýlí mýtus chladnou baterií strasti počasí původně objevila na Engadget na St. 2.02.2011 09:58:00 EDT. Přečtěte si prosím naše podmínky pro použití krmiv .
Permalink | | Poslat | Komentáře
Žádné komentáře:
Okomentovat