GM tvrdí, že jeho nový Terén má jiné SUV porazit, pokud jde o účinnost paliva, a jsou to citovat aktivní potlačení hluku - koncept blízké a drahé audiofily všude - jako jeden z hlavních faktorů, který řadí 4MPG nad konkurencí. V podstatě, terén je získával nové one-touch "Eco režim", který umožňuje jeho čtyři-motor válce k běhu u nižší točivý moment, snižuje otáčky motoru, a tím šetří plyn. Ta věc je, že tento zvýšené účinnosti paliva přichází s "low-end frekvence boom", což je místo, kde soubory šumu v: dva mikrofony vestavěné do vozu headliner zjistit boom, pobízet frekvenční generátor, aby čerpadlo maření zvukové vlny skrze terén reproduktorů. Jednoduše řečeno, GM je prostě zbavit nepříjemného hučení. Tak tišší auto nemusí být nutně ekologičtější auta, ale my budeme mít větší spotřebu paliva SUV každý den. Pokud si pořizujete, co GM, kterým se stanoví, podívejte se na úplnou PR po skoku.
Pokračovat ve čtení GM ukazuje Terénní SUV s potlačením šumu, říká, že ticho se rovná paliva
GM ukazuje Terénní SUV s potlačením šumu, říká, že ticho se rovná účinnosti paliv původně objevila na Engadget na pá. 25 únor 2011 06:06:00 EDT. Přečtěte si prosím naše podmínky pro použití krmiv .
Permalink | | Poslat | Komentáře
Žádné komentáře:
Okomentovat