neděle 9. ledna 2011

Když bych si měl koupit Android Tablet?

Zajímavé novinky pohlížet http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/urSmRYFTzyw/story01.htm:
jpyeck píše "jsem záměrně vyhnul smartphone craze, vzhledem k tomu, nikdy jsem využil libovolného telefonu (pevná linka nebo jinak) dost ospravedlnit měsíční poplatky. Ale geek ve mně touží 'inteligentní' součástí rovnice, zejména proto, že jsem dostal bonus v letošním roce-end, který je pálení díru v kapse. IPAD je vyloučeno, protože potřebuji trochu hack-schopnost v mém miniaplikace. Jsem slintání nad demo Android voštinová z CES . Já jsem měl mé oko na Galaxy Tab, i když to zní jako, že nebude podporovat voštinová. Xoom vypadá skvěle, ale kdo ví, kdy to vyjde? konsensus se zdá být 'čekat několik měsíců na včelí plástev. ' Pokud jste se mi, s omezenou trpělivost, by si koupit Android tabletu teď? Pokud ano, jaké? "

Přečtěte si více o tomto příběhu na Slashdot.




Žádné komentáře:

Okomentovat