čtvrtek 20. ledna 2011

Jak budete ukládat vaše osobní fotky?

Zajímavé novinky pohlížet http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/UWxDGQyaDy8/story01.htm:
mxhf píše "Právě jsem se vrátil z dovolené čtyři-týden do Mexika. Jedná se o zemi Aztéků a Mayů Zříceniny a navštívili jsme spoustu z nich. Netřeba dodávat, že jsme si tisíce obrázků se dvěma kamerami. Po příjezdu domů jsem si uvědomil že můj hard-disk nemá dost místa držet další 16GB, které jsem nasbíral na druhé straně zeměkoule. Teď je můj pevný disk je již 250gigabajt Pracuji výhradně na notebooku a nechcete měnit. Vím, že větší disky dnes. Ale jsem si, že nadešel čas, aby konečně pohnout obrázek kolekce z mého notebooku někam jinam. Ale kam bych měl jít? Tak, jak si uložit své sbírky fotografií? A jak si udržet zálohy?. Tyto jsou samozřejmě obrázky, které chci nechat pro svůj život. Tak potřebují k přežití požáry, krádeží vloupáním, atd. Myslím si, že množství dat jsem pravidla on-line ukládání ven. Měl jsem dostat dva USB disky a opustit ? na rozumně uložit umístění myslím, že to musí být dnes běžný problém A ano? - než se zeptáte - já vím, že první věc, kterou musíte udělat, je jít přes své sbírky, a výpis, co se nevyplatí držet ".

Přečtěte si více o tomto příběhu na Slashdot.




Žádné komentáře:

Okomentovat