pátek 24. prosince 2010

Zeptejte se Engadget: nejlepší High-Capacity (250gigabajt nebo více) přenosný přehrávač médií?

Zajímavé novinky pohlížet http://www.engadget.com/2010/12/23/ask-engadget-best-high-capacity-250gb-or-more-portable-media/:
Víme, že máte otázky, a pokud jste dost odvahy, aby požádala svět o odpovědi, zde je výstup, aby tak učinily. Tento týden Zeptejte Engadget otázkou je, k nám přijede z Dhruv, který potřebuje k životu asi 20 let v budoucnosti, kde všichni začínají na PMPs 160gigabajt Pokud hledáte zaslat dotaz své vlastní, napište nám na linku zeptat [at]] Engadget [dawt com.
"Takže jsem milovník hudby druhů a moje (již komprimovaný) iTunes knihovny se blíží 150gigabajt Kdysi jsem si iPod Classic 160GB, ale to neznamená, umožňují mnohem rostoucí místnosti. Vzhledem k tomu že Apple má skoro vzdal Classic na budoucnost, jsem doufal, že tam byl další hráč tam venku, které by měly vyšší kapacitu disků v něm. Vím, že Toshiba je 240gigabajt a 320gb 1,8 "disk, ale nevidím nic, co používat.

Také bych rád za to, že fyzická tlačítka. A stejně jako Classic, mělo by být přenosný. Viděl jsem Archos 5 on-line, a to je mamut. V podstatě moje ideální přehrávač iPod Classic s alespoň 250GB HDD uvnitř. Díky! "
Je to škoda, že Cowon je nádherná X7 hraničí na 160GB, jinak že bych se o solidní řešení. Mimo Archos 5, nemá někdo nějaké solidní, vysoce-kapacitní řešení? Vypadá to, že vaše nejlepší sázky může být zádrhel nižší-konec PMP, že budete mít 1,8-palcové jednotky, a pak hack nějaký větší v sebe sama.

Zeptejte se Engadget: nejlepší High-Capacity (250gigabajt nebo více) přenosného přehrávače médií? původně objevila na Engadget na čt. 23 prosinec 2010 22:32:00 EDT. Přečtěte si prosím naše podmínky pro použití krmiv .

Permalink | | Poslat | Komentáře

Žádné komentáře:

Okomentovat