středa 1. prosince 2010

Nielsen: Android je obrovské zisky v USA podíl na trhu smartphone, RIM má zadní sedadlo, Apple vede v vhodnost

Zajímavé novinky pohlížet http://www.engadget.com/2010/12/01/nielsen-android-makes-huge-gains-in-us-smartphone-marketshare/:
Nielsen 's právě vydala zprávu, zjištění, že 29,7 procent uživatelů mobilních telefonů ve Spojených státech nyní vlastní smartphone. Z toho 29,7 procent (což můžete vidět na koláčový graf výše), 27,9 procent z nich má iPhone, BlackBerry se 27,4 procenta uživatelů, a 22,7 procenta se Android zařízení. Windows Mobile, Symbian, Linux a Palm jsou ponechány rozdělit zbývající kus - asi 22 procent - na trhu. To je obrovský posun od začátku roku, kdy se iPhone chlubil 28 procent na trhu, BlackBerry měl 35 procent, a Windows Mobile o 19 procent. Největším vítězem v tomto příběhu je Android, který šel z 9 procent na smartphone-vlastnit trh na začátku roku , na 22,7 procent trhu. Příběh vypadá trochu jinak, nicméně, když se lidé ptali, jaký druh telefonu by chtěli vlastnit další. V takovém případě, Apple a Google jsou velkými vítězi, se 30 procent z 'pravděpodobně' smartphone upgraders 'zpráv, které bych rád iPhone, zatímco 28 procent uvedlo, že chtějí Android zařízení, a jen 13 procent zpráv, že se zajímá v zařízení BlackBerry.

Na obrázku vypadá velmi podobně, s aktuální smartphone vlastníky, stejně. Co se týče pohlaví jde, procenta jsou velmi podobné, když se zeptal, co je žádoucí další smartphone, kromě toho, že více mužů, kteří chtějí zpráva Android zařízení, zatímco více žen - o 12 procent více - říkají, že prostě nevědí, co chtějí další. Hit se zdrojem odkaz na grafy na všechny tyto znalosti.

Pokračovat ve čtení Nielsen: Android je obrovské zisky v USA podíl na trhu smartphone, RIM má zadní sedadlo, Apple vede v vhodnost

Nielsen: Android je obrovské zisky v USA podíl na trhu smartphone, RIM má zadní sedadlo, Apple vede v žádoucí se původně objevila na Engadget na st. 1.12.2010 11:02:00 EDT. Přečtěte si prosím naše podmínky pro použití krmiv .

Permalink | zdroje Nielsen Blog | Poslat | Komentáře

Žádné komentáře:

Okomentovat