theodp píše "Inzerenti už chtějí jen koupit reklam, zpráv WSJ. Chtějí si koupit přístup k určitým lidem. V reakci na závod je na rozvoj digitálních otisků prstů technologie zjistit, jak jsme se využít našich počítačů, mobilních zařízení a TV set- top boxy. Start-up BlueCava, anti-pirátství firmy spinoff, je budování 'Credit Bureau, pro zařízení', ve kterém každý počítač nebo mobilní telefon bude mít 'pověst' na základě jeho uživatelského chování online, nákupní zvyklosti a demografie. Do koncem příštího roku, BlueCava říká, že očekává, že bude mít katalogizovaných jednu miliardu na světě odhadovaných 10 miliard zařízení a plánuje prodat tyto informace pro inzerenty ochotni platit vysoké ceny za granulované údaje o zájmy lidí a aktivit. Je to 'příští generace online reklamy, 'řekl Blue Cava David Norris je spor roste přes dotěrné on-line sledování, regulátory se snaží udržet na uzdě ho -. FTC je očekáván k vydání soukromí zprávu středu volá po' do-ne-track 'nástroj pro webové prohlížeče . "
Přečtěte si více o tomto příběhu na Slashdot.
Žádné komentáře:
Okomentovat