neděle 23. října 2011

Zeptejte se Slashdot: Jak se přihlásit Private Space průmyslu jako inženýr?

Zajímavé novinky na URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/d3d8KrOAhxk/ask-slashdot-how-to-enter-private-space-industry-as-an-engineer:


Poprvé přijal zadavatel CtownNighrider píše: "Jsem v posledním ročníku střední školy v současné době výběrové plán pro budoucí inženýry. Vždy jsem byl dobrý student a pocit, že mohu dostat do většiny dobrých škol (MIT je dlouhý záběr, ale RPI není). Plánuji studovat letecké inženýrství (s největší pravděpodobností dostat dvěma hlavními s mechanickými) na vysoké škole a pracoval pro společnosti jako je SpaceX jednou jsem absolvent. Rád bych nějakou radu někoho může nabídnout pro svou vysokou školu hledání nebo je inženýr obecně. žiji ve státě NY a nechcete cestovat daleko super, jsem přemýšlel o poloměru 5 hodin. mám medaili RPI, takže je to jeden z mých top volby a MIT je můj dlouhý záběr, ale já m, které mají těžké době zjišťuje, jaké školy jsou za použití příliš. Akademici jsou na prvním místě ruce dolů, takže muži / ženy poměr a stranické scény nejsou příliš důležité. "

Přečtěte si více o tomto příběhu na Slashdot.

Žádné komentáře:

Okomentovat