neděle 23. října 2011

Spoiler Alert: Steve Jobs si užil mnoha druhů čaje, říká kniha

Zajímavé novinky na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/fT3cV1daxaY/:
steve jobs1

Stejně jako mnoho z vás jsem sledoval proud dílčích Steve Jobs související novinové články za posledních pár dní, v důsledku blížící se zahájení biografie Waltera Issacson Pracovní místa:

Práce přišel se jménem Apple, zatímco na fruitarian dietu, on se vzdal křesťanství, ve věku 13, on miloval krále Leara, byl zklamaný prezident Obama, jeho první práce byla u Atari, on cenil jednoduchost, účelnost a krásu, nenáviděl Fox News, byl posedlý Bob Dylan, Joan Baez, že starý, on se bránil brzy operaci rakoviny slinivky břišní, se nechal inspirovat Cusinart zpracovatele potravin, se nechal inspirovat výlet do továrny Jelly Bean, radil Bill Clinton říct země, o jeho aféra s Monikou Lewinskou, pomyslel si John Mayer byl "mimo kontrolu," dokonce konzultovat psychické.

"Je to jako kniha striptýz," řekl Twitter uživatele Nuno Maia, když jsem se zeptal, jestli čtenáři a následovníci zlobil se všemi mikro spoilery. "Když jsem četl v jeho biografii že on zabil bizona, budu skončit na internetu po dobu jednoho roku," vtipkoval Shawn Farner, s odkazem na absurdní příběh o CEO Facebooku Mark Zuckerberg, který předtím dělal tech blog kol. "Lidé jsou znudění," Tech vědec Dan Frommer řekl, vysvětlovat nápor Aktuality inkrementální Steve Jobs a zobrazení stránek, které nevyhnutelně přináší, "já jsem na Steve Jobs čtení embargo, dokud kniha je v mých rukou."

Issacson je "Steve Jobs", oficiálně vstoupí v pondělí, ale mnoha knihkupectvích už je na skladě - což by mohlo vysvětlovat, proč Huffington Post a tvrdí, AP , aby si koupili jejich kopie. Po jejich vedení i já jsem se pokoušela koupit brzy kopie ptal jsem se lidí dovnitř a ven z SFO kontrolovat své knihkupectví, jak jsem slyšel, že někteří lidé jejich nákupu zde.

A výsledek? Žádné kostky, a to i poté, co Geeklist zakladatele Reuben Katz nabízí knihkupectví counterperson 1000 dolarů za knihu, zajištění peněz na stodolarové bankovky na kuchyňské lince. (Poznámka:. Neptal jsem se ho nabídnout hotovost) Katz, protože se snažil třikrát získat kopii na dalších knihkupectvích, ale marně. Pondělí je pak.

Do té doby bude většina zájemců o vizionářský život a dobu dychtivě hltat každý pracovní místa související s lahůdku a úniku. Je to prostě přijde až nabídka proti požadavku.

Jak Josh Ronin odpovědi Quora , "Sečteno a podtrženo: Steve byl velmi soukromé chlap. Když Walter se ho zeptal, proč se mu umožní (novinář), psát o jeho soukromém životě, odpověděl: "Chtěl jsem, aby moje děti mě znají. Nebyl jsem vždy tu pro ně, a chtěl jsem vědět, proč a pochopit, co jsem udělal. " Dokonce i jeho děti, nevěděl mnoho o něm. Tak proč nás zajímá? Chcete-li získat i pohled na jeho soukromý život je prostě zajímavé. Nemáme mnoho slyšet vůbec. "

"To ho drží při životě pro ty z nás, doufám, že budu žít věčně," řekl Thomas Muraca s vysvětlením, že i něco tak obyčejné, jak číst studoval pracovní místa "LIS

Žádné komentáře:

Okomentovat