neděle 23. října 2011

9 dovednosti třeba Super-konektor

Zajímavé novinky na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/9J7vDyDQdq0/:
mark-cuban-is-fun

Poznámka redakce: James Altucher je investor, programátor, autor a podnikatel. On je generální ředitel Formule kapitálu a napsal 6 knih o investování. Jeho poslední knihou je to rozdává zdarma . On stavěl a prodával Reset, Inc v roce 1998 a Stockpickr.com v roce 2007, mezi ostatními. Můžete si za ním @ jaltucher .

Já vím, proč nejsem miliardář. Jiné než mít odpovídající vlastní sabotáže kvalitu zničení peněz v masivních ohňů pokaždé, když se prodávají firmy, také mám těžké psychosociální poruchou, která je pro mě hrozný konektor lidí. Připojení lidé, kteří mohou mít prospěch každý další je nejvíce užitečná dovednost, můžete mít na podnikatelské žebříčku dovedností. Když se pomáhat druhým, jak vydělat peníze tím, že spojí dohromady, svět síly se do Möbius pás úspěchu, která přináší peníze zpátky k vám krát deset. Někteří miliardáři jsou skvělé na to. Když napíšu Mark kubánský email reaguje ve dvou sekundách, i když ani neví mě. Je to "Super Connector". Vím, že poměrně málo talentovaných super konektory a bude velmi úspěšné, jak rostou do budoucnosti Marka Kubánci. [Viz " Jak jsem pomáhal Mark kubánský Udělat miliardu dolarů a 5 dalších věcí jsem se naučil od něj. "]

Jsem hrozný na sledování. Také jsem spálit mosty. Hrával jsem pěkná společenská hra pro Wordtwist na Facebooku každý den Don Graham, vydavatel / majitel Washington Post. Pak jsem napsal blog post, "Don Graham je punk" . Hádejte co. On nehraje Wordtwist se mnou ještě. Jindy jsem se snažil získat práci práce pro zajištění správce fondu Stevie Cohen . Chtěl jsem se podělit o několik obchodů s ním, jak jsem je dělal. Imed jsme sem a tam, kousek za obchody. Jeden obchod nevyšel a já jsem se styděl za to. Tak jsem zastavil IMing ho. Po několika dnech této miliardáře IMing mě, "Kam jdete?" I blokován ho na chatu seznamu a bylo to.

Ale to řekl, mám rád poznávám nové lidi a vždy jsem odvedl dobrou práci s počátečním dovednosti, které se setkání s novými lidmi. Mám pocit, že může splnit kdokoli na světě, které chci. Ať už využívají tohoto setkání je jiný příběh. Ve skutečnosti je to pohádka. Protože jsem Málokdy sledování správně.

Ale zde jsou 9 dovednosti, které musí stát Super-Connector.

1. Zavést další dva konektory - to je neuvěřitelná technika. Pokud můžete představit dva lidi, kteří jsou sami velmi konektory pak se stanete meta-konektor. Budou se setkávat a vyjít (konektory se spolu s ostatními ze dvou důvodů:. Jsou přirozeně přátelské lidi (tedy jejich schopnost propojit tak snadno s lidmi) a mají spoustu společných přátel téměř samozřejmě) Pokud jste V polovině této souvislosti pak budou vždy pamatovat si a budete vždy na mysli, budoucí potenciální spojení, které může, že by bylo užitečné pro vás. A jejich rolodexes jsou obrovské. Takže pokud potřebujete splnit princ William v Anglii, například, nebo Ellen DeGeneres pak stačí připojit dva konektory a další věc, víte, že bude tančit ri

Žádné komentáře:

Okomentovat