sobota 8. října 2011

Nápověda Scout upozorňuje financování, které by cenově dostupné Email spolupráci a podporu Startups

Zajímavé novinky na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/R9V5XfA-Ufg/:
hslogo-white-320x110

Po absolvování TechStars Boston letos na jaře, Brightwurks , startup, který umožňuje on-line nástroje pro zvýšení produktivity s důrazem na zákaznický servis, na trh nový produkt s názvem Pomoc Scout , který si klade za cíl přinášet kvalitu email spolupráci a podporu pro malé a střední podniky.

Problém při spuštění doufá, že řešení, jak Brightwurks spoluzakladatel a generální ředitel Nick Francis to vidí, je skutečnost, že zatímco většina firem se domnívá, že velký zákaznický servis je kritické pro jejich podnikání na internetu, většina ještě nedokážou komunikovat s zákazníkům efektivně. Část problému spočívá v tom, že současné řešení vztahů se zákazníky nabízí uživatelské rozhraní, které je automatizované a neosobní podstaty.

Navíc, na trhu zákaznických služeb, tam je rostoucí propast, Francis říká, mezi e-mail a pomoc desky. Řešení, jako je Zendesk a Assistly (latter je nyní součástí Salesforce), skončí tím, že příliš široké a složité pro malé firmy integrovat. To nedává smysl, pro 10-osoba, nebo spuštění on-line prodejce použít Help Desk, například, když se tým chce jen jednoduchý způsob, jak měřit jejich e-mailovou podporu.

Jak dobře známých hráčů, jako je Salesforce a NetSuite cíl podniku, pomoc Scout má v úmyslu snížit hluk a soustředit se na jednu věc každého on-line obchodních potřeb: E-mailová podpora. "Zaměření na jednu oblast nám umožňuje dělat jednu věc opravdu dobře, a je tam univerzální, na rozdíl od nabídky 50 různých funkcí, které jen vedou k složité a průměrnou celkovou uživatelskou zkušenost," řekl generální ředitel Brightwurks.

Tak Nápověda Scout bude pro Help Desk-CRM hybridní (to bude brzy synchronizaci s CRM řešením vaše firma již běží), určených pro skupinu dvou nebo více, které potřebuje ke sdílení e-mailové schránky, aby všichni na stejné stránky, a nabídnout personalizované, kvalitní zákaznickou podporu.

Podle Francise, je 27 procent e-mailů zaslaných zákazníkům on-line prodejce odpověděl správně, a nejčastěji to je výsledek agenta je neznámý se zákazníkem. K vyřešení tohoto problému známosti, nápověda Scout umožňuje agenty vidět každý rozhovor, který je někdy došlo se zákazníkem, spolu s veřejný profil tohoto zákazníka sestavena na základě údajů na sociálních sítích, atd. (podobné tomu, co dělá pro Rapportive týmy.)

E-maily z pohledu Nápověda Scout jako jeden na jednoho zpráv elektronické pošty, protože ve skutečnosti pocházejí z skutečná osoba s osobním podpisem - ne jako korespondence by se dalo dostat z Help Desk. A co víc, pro zákazníka, pomoc Scout je neviditelný, nemají se přihlásit k účtu nebo projít složitým procesem mluvit se skutečnou osobou.

, Jak to funguje? Nápověda Scout je kompatibilní s e-mailovou adresu, spuštění jednoduše dává jedinečnou obchodní e-mail alias, na které se může předávat kopie všech příchozích e-mailů. To dostane kopii do nápovědy Scout a firmy pak mohou nastavit vlastní server odchozí pošty nebo používat nápovědu Scout pro zaslání odpovědi. Typicky, instalace trvá asi 4 minuty, Francis říká, což mu dává trochu nohu na velkých hráčů v prostoru, což často vyžaduje úpravy týdnů.

Pro všechny firmy, skvělé služby zákazníkům je nezbytné, ale protože to může být časově náročné a složité řízení, existuje převládající pocit, že návratnost investic je marginální. Místo toho se obrátit na on-line a cloud služeb pro automatizaci a aby CRM jednodušší řešení, v naději, že uvidí více návratnost investovaného času a energie.

Plošně, firmy investují více a více v on-line zákaznický servis (Salesforce získal Assistly za $ 5

Žádné komentáře:

Okomentovat