čtvrtek 13. října 2011

Facebook a eBay se spojí, aby vdechl nový život do sociální obchodu

Zajímavé novinky na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/KsmvAZmemuQ/:
facebook-surpasses-ebay-in-terms-of-value

"Jsme v bodu zlomu", eBay CEO John Donahoe řekl z pódia na Innovate , eBay je zbrusu nové vývojářské konferenci, která byla dnes v San Franciscu. "Uvidíme více změnu způsobu, jakým spotřebitelé nakupovat a platit na další tři roky, než jsme viděli v posledních 15 letech".

Donahoe předpověď pro budoucnost přišel jako kontext pro poskytování více kompletní úvod dnes X.commerce , platforma tvořená eBay a PayPal hnízda vejce, Magento a GSI - slouží k vytvoření robustní, full-service, a "otevřený" e-commerce řešení . Řešení eCommerce "vládne všem", dalo by se říci.

Ale skutečný kicker je, že jako Leena napsal dneska , co se ve skutečnosti symbolizuje X.commerce je první instance eBay vytvořit firmu, která opravdu zajišťuje pro vývojáře. V minulosti, eBay vývojáři byly rozděleny do eBay trhu, PayPal, atd., ale nyní vývojáři mají všechny tyto technologie na jednom místě, což jim umožňuje vytvořit "nového nákupního a eCommerce zkušenosti založené na těchto propojených sadu nástrojů".

Jeden z více očekávané oznámení se dostat z Innovate bylo partnerství mezi největší světové sociální sítě a eBay, který bude vidět tato integrace Facebook Open Graph (strom připojení Facebookers vytvoříte sdílení a interakci s přáteli a obsahu na sociální sítě) a do jeho Magento GSI globálního obchodu platformy.

Co to znamená? Partnerství se v podstatě dá vývojářům třetích stran, větší hlas v rozvoji sociálních obchodu, což jim umožňuje budovat nové sociální nakupování zážitků pro spotřebitele a obchodníky, sdílet své myšlenky a vytvářet personalizované aplikace pro nákup, prodej a sdílení, které Facebook sociální funkce pečené přímo do nich.

Při budování Facebook rysy do nabídky e-commerce, což jim umožňuje, aby myšlenky nakupování osobnější a zobrazení Přátelé "o produktech přímo v jejich eShopů, pravdou je, že sociální obchod není úplně vzlétlo za poslední rok. Obchodníci již měli možnost se nastavit Vitríny na Facebooku prodávat přímo zákazníkům, zatímco oni jsou propojení nebo surfování značky fan stránku, ale zatím prodej na platformě nemají dojem.

Zdá se, že spotřebitelé nejsou příliš jazzed o tom své nákupy na Facebooku - část, která může být způsobena novinkou eCommerce Facebooku, nebo by to mohlo být jen nechuť přijmout nové obchodní funkce na to, co je skutečně platforma navržená pro sdílení fotografií stonek a bývalý románky. To také může mít něco společného s tím, že mnoho spotřebitelů se obává, že jejich kreditní karty a osobní údaje je sebral od Facebook v postupu transakce. Buď kupující přesměrován na značce vlastní internetový obchod, nebo je koupit na Facebooku a často se musí spokojit aplikace požadavek k nákupu. , Že aplikace požadavek může rozdat spoustu informací o uživateli a je to opravdu něco, co mnozí spotřebitelé jsou stále averzi ke dělat.

Opravdu, je to v důsledku tohoto, že jako viceprezident a generální ředitel X.commerce Matthew Mengerink dnes řekl, nakupování on-line je stále "velmi individualistický a osamělý zkušenosti". Což je škoda vzhledem k tomu, že Facebook je ředitel platformy a mobilní marketing Katie Mitic řekl ročník

Žádné komentáře:

Okomentovat