sobota 24. září 2011

Zeptejte se Slashdot: Nejlepší autorskými právy, za svou práci?

Zajímavé novinky na URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/B3k3PUJvH7o/Ask-Slashdot-Best-Copyright-Terms-For-a-Thesis:
plopez dostane při svém prvním podání Slashdot s touto otázkou, psaní:. "jsem balil MS V minulosti jsem měla problémy s kopií druhých práce, z důvodu nedostatku vyrozumění o autorských právech na diplomové nebo disertační práce Nemám." Nechci, aby se mnou. Vím, že vtip je "Nikdo nebude nikdy číst své práce," ale malá šance, že je užitečné pro ostatní Nechci, aby byly potřebné k lovu pro mě uvolnění. podstatě Chci říci: "Copyright je propuštěn, pokud tato práce nebo úryvky jsou vhodně přičítán také může každý vydával výňatky nejsou chráněny autorskými právy jiných osob, ani je originální dílo v plném rozsahu.." Je to dost dobré? Nechci zatížit oprávněné užití díla, ale taky nechci nějaký pirát přichází spolu, a krást ho z public domain. Je public domain dost dobré? Nebo to umožňují, aby byla práce omezena komerčními zájmy? vím copyleft, ale copyleft je rodina o autorských právech a já jsem si nejste jisti, který z nich je pro můj záměr. Prosím, pomozte. "

Přečtěte si více o tomto příběhu na Slashdot.


Žádné komentáře:

Okomentovat