sobota 24. září 2011

Nástroje vs Hračky: Proč Časová osa nic nemění

Zajímavé novinky na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/REHaWO_zohk/:
scaled.Screen Shot 2011-09-23 at 1.49.32 PM

Včera Erick a já jsem měl zajímavou diskuzi o Facebook versus Google + a jsem se na stranu G +. Proč? Vzhledem k tomu, nástroje jsou důležité, hračky nejsou. Připouštím Facebook 500 milionů návštěvníků za den ukáže mi špatně v číselných termínech, ale obecně použitelnost a kvalita, já jdu nerad se na straně Google Plus.

Jak dobře víte, Facebook získal na internetu s funkcí a aplikací nové časové osy funkce zobrazení dat, která nabízí jakýsi stroj času do dob dávno minulých. Viděl jsem fotky z mých dětí před několika lety, jejich tváře implike a mnohem Natal, než jsou nyní. Byl to skvělý pocit, ale trvalo to možná patnáct minut. Nyní Facebook ukazuje mi seznam věcí, které se stalo od té doby jsem se narodil, docela působivý daný čin jsem strávil dvě třetiny svého života, aniž by na internetu.

Google navíc, na druhé straně, který byl zaveden lepší pověsit-out. Nechte to na Google foukat jeho svazek na produktivitu software. I když jsem najít hodnotu Google Plus pochybné přinejlepším, myslím, že viset-out je skvělý nástroj a docela rušivé. Pokoj, který mohu použít ke sdílení skic, dokumenty a fotografie? Aniž by si museli stahovat nebo WebEx GoToMyPC jiné odpadky obrazovky sdílení aplikací? To je svět já chci žít palců

Mám rád Google nářadí. Oni jsou dobří a silní a užitečné. Google Wave byl skvělý (když to trvalo) a pověsit-out se skvěle hodí pro tech lidi, kteří chtějí spolupracovat. Jejich cílem je stabilní eroze tření mezi reklamní služby Google a internet a to prostřednictvím uvolnění nástrojů, které Google programátory chcete použít sami.

Facebook, na druhou stranu, hledá kouzlo trigger, který bude zase všechny ty oči v platící zákazníky. Zynga Zdá se, že vyřešit některé hádanky prodejem společenských her, ale tím, že vydá Časová Facebook jasně rozhodl můj hodnotný obsah, které již mají - obrázky, vaše preference, a vaše doporučení. Skutečnost, že nyní mohu vložit Rdio písničky na mé časové ose je velmi říkat: přidat do hudební funkce a máte obchod s hudbou iTunes soupeřit.

Jedná se nástroje vs hračky. Google nabízí nástroje pro práci v informační ekonomice, zatímco Facebook vám hračky, hrát v něm. Nejsem si jistý, co je lepší.

Přišel jsem pohřbít Google Plus a Facebook, a ne chválit. Obě služby jsou v zásadě určeny době klesá v obou případech na mrtvici duše tisíce osamělých lidí. Používám je oba, to je pravda, ale oni jsou něco mění s těmito doplňky? Jsou to velké zlepšení našeho života?

Fanoušci Neil Postman poznají trochu stridency v mém hlase, a mám pocit, že je oprávněná. Stejně jako vysílací média kontrolovaná mysl před dvaceti lety, jedna ku jedné médiím svou mysl na počátku 21. století. Bude to trvat několik generací, abychom se stali imunní vůči sirény výzvu sociálních médií a poté technologie pokročila.

Existuje určité územní pivovarnictví v G + / FB války, a teď mám strach, že brzy to bude jako žíravé jako Android / iPhone, který bojuje pit bratr proti bratrovi a otce proti synovi. Neříkám, že mi jedno, kdo vyhraje tu - Mohla bych si vzít dovolenou, nebo obě služby, a ani jeden z nich mi nabídl něco za impozantní seznam lidí, s nimiž mohu komunikovat. Děkuji oběma z těchto služeb pro tuto příležitost, jistě, ale myslím, že jsem mluvil s asi 100 lidí v mém sociálním grafu on-line, a ještě méně v reálném životě. V

Žádné komentáře:

Okomentovat