sobota 24. září 2011

Netflix je bolest senzace ziskem

Zajímavé novinky na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/At0cJOvKXzU/:
Qwikster

Poznámka redakce: Autor Host Tien Tzuo je výkonným ředitelem Zuora , předplatné fakturace společnosti. Předtím byl ředitel pro strategii a zaměstnanců č. 11 v Salesforce.com.

Po celá léta, jsem se ukázal jako jeden z Netflix zářné příklady Subscription ekonomiky. Ale za dva bolestně dlouhé týdny, Netflix vzala obrovskou chybou, porušení důvěry svých zákazníků a dokonce otevřel dveře do své údajně dlouho porazil starší, senzace!

Jen málo pamatovat. Netflix začal jako DVD poštou, ale se stejnými omezeními jako maloobchodní senzace zkušenosti (např. zpožděné poplatky, atd.). Pak si uvědomil něco důležitého, Netflix, která změnila společnost navždy. Úspěch nebyl vázán na počet DVD odvezena. Jednalo se o počet zákazníků, které měli a mohli držet. Vzteklý loajality zákazníků byla klíčem k úspěchu, a pak se to ještě dnes.

To je to, co Subscription ekonomika je o: stavební a zhodnocení dlouhodobých vztahů se zákazníky. A zákazníci musí cítit, jako by oni jsou pod kontrolou vztahu, nikoli poskytovatel. Pokud poskytovatel je jednostranné změny vztahu, a cena je jeden velký, že jste porušil tento vztah a porušila důvěru zákazníků. Pokud si nepřejete, aby mi na výběr, pak to není vztah.

Netflix věděl, že tento nárůst cen a rozdělení streaming a DVD-by-mailem se bude katastrofální. Jako poskytovatel, nemůžete mít vztahy se zákazníky za samozřejmost, a to je právě to, co udělal Netflix.

Netflix se pohybují také otevřel dveře pro Lazarus (tj. senzace), skočit zpět jako legitimní hráče. Streaming a DVD-by-mailem na $ 10/month na nádobí účastníků ? Vypadá to, že senzace právě učil Netflix moc balení a cen v ekonomice Subscription. Prostě dali Netflix je dvacet čtyři miliony zákazníků jinou volbu.

Jistě, senzace není zdaleka Netflix, pokud jde o knihovny titulů, zařízení a dostupnost. Ale Amazon Prime. I když každý píše, že Netflix o vlásek unikli pohromě, hodiny tikají. Volba je na dosah ruky a Netflix lépe starat o tom, jak obnovit důvěru u svých zákazníků.


Společnost: Netflix
Web:

Žádné komentáře:

Okomentovat