Gamespot zprávu o diskusi na konferenci Develop 2011, ve kterém porota složená z designérů hry diskutovali, zda poslední velkorozpočtový vydání jako Heavy Rain a LA Noire byly příliš dlouhé na hráče typickou chuť. Cituji: "Hráči ztrácejí trpělivost," řekl [Alexis Kennedyho Failbetter her], když byl dotázán na své vlastní zkušenosti s Heavy Rain, "tolik lidí nemá dostat se na konec a ztrácejí plný dopad příběhu." Nebyl zdarma jeden z jeho vyprávění, dotazování ve prospěch založit hru na dlouhé formě vyprávění, jako film, což vede k "bastardized" příběh, který není úplně fungovat. ... Rád sociální a her pro volný čas , a to zejména levné her na mobilní telefon, se změnila očekávání hráčů, dospěla komise k závěru. Protože hráči mají platit méně peněz, tam je méně potřeba vytvořit 10-hodinové a herní zážitky, protože spotřebitelé už cítí shortchanged. "
Přečtěte si více o tomto příběhu na Slashdot.
Žádné komentáře:
Okomentovat