středa 20. července 2011

Denní nabídka statistiky: Velcí hráči stále kontrolují hru, Mobile je Up (Oh, a zvířecí jména jsou v)

Zajímavé novinky na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/Dm13c6JCI_8/:

Dnes, při BIA / Kelsey 's "se zabývá 3D" konferenci v San Franciscu, Dan Visnick, viceprezident pro marketing Dealmap , sdílené určitý vhled do současné krajiny denní nabídky. Dealmap, pramen Denní nabídky získaných od více než 350 zdrojů, umožňuje uživatelům zobrazovat místní nabídka v podobě mapy, spolu s recenzí a relevantní informace - na webu i na mobilních. Jak prostřednictvím svého API a DealExchange služba, která umožňuje firmám snadno distribuovat zabývá různými prostředky, Dealmap je umožnit novým účastníkům, aby prostor pro rychlé naplnění jejich aplikací se většina obchodů.

Prostřednictvím dat společnosti byl sběr pomocí DealExchange i mimo něj, Visnick řekl, že se stala naprosto jasné, že průmysl je stále velmi těžké nahoře, o 80 procent obchodů nabízejí za méně než 20 zdrojů. Inventář, pak je ještě velmi řízen horní zabývat hráčů, téměř 70 procent kontrolovaných zásob o 10 zdrojů, a 40 procent řízen prvních dvou. Domnívám se, i když Visnick neřekl konkrétně, že jsou dosud nikdo jiný než Groupon a sociální bydlení.

Mezi top stránky, průměrné zásoby pro každý trh, Visnick řekl, je 6,25 za den - ve srovnání se střední zásob za den, což je 1,29. Tak se zdá, že rozdíl v inventáři mezi bigs a začínající, je stále poměrně významná, přičemž polovina z 350-plus se zabývá stránky nabízejí pouze 1 až 2 nabídek denně.

A pokud jde o národní distribuci, většina denních obchodů památky se nacházejí v méně než 10 velkých trhů. Necelých 20 procent Denní nabídky hráčů v rámci jednotného trhu, přičemž 69 procent míst v mezi 2 a 9 trhy, což znamená, že téměř 90 procent míst v méně než 10 trzích. Samozřejmě, jak Laura Hazard Owen paidContent upozornit , bude to zřejmě změní v blízké budoucnosti na webu obři, jako je Facebook (což právě spolupracuje s AmEx vytvořit denní nabídky platformy ) a Google - ti se zavedenými národními sítěmi - zavedením své vlastní verze.

V jiné pozoruhodné trendy Visnick řekl, že mobil se stává mnohem významnějším faktorem v prostoru, plížit se až 32 procent dohodu prostoru, ve srovnání s 61 procent na web a e-mail na 2 procenta. Mobilní zabývá prostor se rozproudila se v poslední době, s AT & T skokem do hry Denní nabídka včera, který denně nabízí transakce prostřednictvím YP.com. Foursquare také minulý týden oznámil, že bude distribuovat AT & T je dohoda dne k jeho 10 milionů a více uživatelů .

Také stojí za zmínku: BI poznamenat, že firmy rizikového kapitálu investovaly 1,6 miliardy amerických dolarů v kapitálu Denní nabídky místech dosud v roce 2011. Zatímco počet denních obchodů lokalit quintupled v loňském roce, pouze 22 společností, které obdržely finanční prostředky v loňském roce. A, 270-některé firmy sledována Denní nabídka médií, jen 32 obdrželi grant z "investor Společenství". Opět platí, že v první desítce se zabývá stránky jsou ty, tloustnu na VC dolarů (Groupon, sociální bydlení), zatímco ostatní bojují o zbytky od stolu.

Přesto, že nejzajímavější trend ze všech citovaných Visnick musí být, že 5 procent z všech denních obchodů stránky jsou nyní používá nějakou formu jména zvířat. DealChicken, Rhino nabídky, TownHog, Deal Stork, králík Pack, rumba a ryby patří v oblasti zdraví zvířat stránek, které přicházejí na mysl. Zdá se, že je to jen něco o zvířatech, která říká "sleva". Nechám to na vás, čtenáře, k určení významnosti - pokud vůbec - z tohoto šťavnatého trend.


Žádné komentáře:

Okomentovat