středa 8. června 2011

Zeptejte se Slashdot: Co dělat s e-mailem jiných lidí?

Zajímavé novinky na url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/jcz3W-r8-Kk/Ask-Slashdot-What-To-Do-With-Other-Peoples-Email:
vrimj píše: "Mám dost společné jméno / příjmení kombinaci, která se někdy dostanu email jiných lidí v mém firstname.lastname @ gmail.com účtu To není velký problém, pokud je osoba;. dám jim vědět, oni opravit. velký problém jsem s se s firmami a webové stránky. Tyto e-maily jsou často ne-odpověď, což znamená, že jsem nemůže poslat zpět krátká poznámka. Mám někoho kreditní karty, poukázky pro tři měsíce předtím, než jsem si uvědomil, že byl nic, ale volání společnosti (Snažil jsem pár e-mailů jako první). Nedávno jsem dostal oznámení o něčí dítě přihlášení se na internetových stránkách. nemám žádnou volbu, ale narazí na reakci tlačítko, a řekněte jim, že jsem Nejdříve je však třeba říci, že jsem, že dítě je rodič nebo zákonný zástupce Nevěděl jsem, kam jít tam dnes dostanu fakturu od kabelové společnosti,.. je to pro jinou státní nemohu odpovědět já jdu k.. on-line podporu, řekli mi moje jediná volba je zavolat na prodejní kanceláře. Dal jsem do pro banku, ale já nemluvím na někoho jiného kabelové společnosti. Existuje nějaký způsob, jak e-maily, nesprávně formátovaný gmail adresu odrazit nebo dělat něco jiného jasné? Je technické řešení, já jsem s výhledem. já se tak nestane, že často, ale je to zvyšující se PITA s no-odpověď e-mailové adresy. Nesnáším jen nastavení filtru, protože to uřízne tito jiní lidé, kteří se překlep, nebo měl někdo nevstoupí něco správně, ale je to vypadá jako nejlepší volbou. Není to spam, ale není to moje maso. "

Přečtěte si více o tomto příběhu na Slashdot.


Žádné komentáře:

Okomentovat