pondělí 2. května 2011

Zeptejte se Slashdot: Jak sledovat svůj vlastní Využití šířky pásma?

Zajímavé novinky na url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/L97AjpZk1Pk/Ask-Slashdot-How-To-Monitor-Your-Own-Bandwidth-Usage:
Vrtigo1 píše "S mnoha ISP buď již používají pásma čepice nebo mluvit o nich, byl jsem zvědav, jak ostatní čtenáři Slashdot se vedení v evidenci, kolik dat přenášených přes jejich připojení k internetu doma. Žádný spotřebitel směrovačů jsem používal Zdá se, že tyto informace snadno dostupné. Rád bych nějaký způsob, jak přesně zjistit, kolik dat bylo odeslaných a přijatých na WAN port, kterým čelí můj modem ISP, takže mohu porovnat čísla jsem si s čísly, které mi. Nemám chtějí platit za jejich aktualizace firmware modemu a jiných síťových řízení provozu, tak bych chtěl vidět, jak dvě čísla line up. "

Přečtěte si více o tomto příběhu na Slashdot.


Žádné komentáře:

Okomentovat