pondělí 2. května 2011

Funkce: Ars Recenze Quadro 4000 Mac Edition: NVIDIA jediným Mac nabízí slibný začátek

Zajímavé novinky na url:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/ws_CaYcDMmc/ars-reviews-the-quadro-4000-mac-edition-nvidias-sole-mac-offering-a-promising-start.ars:

Každý ví, starý Einstein citát o definici šílenství-je to dělat stejnou věc znovu a znovu a očekávat různé výsledky. Po docela kruté hodnocení Quadro FX 4800 , byl jsem opravdu doufal, že nebude muset slam další potenciálně skvělý kartu ochromena špatné ovladače. Jako profesionální 3D, znám NVIDIA ovladačů jejich nejslabší místo a ztratil přehled o tom, kolikrát jsem doporučil Radeon karty přes NVIDIA pro Maya a Mudbox (jsem často ptají doporučit grafické karty). Zdálo se, že NVIDIA právě telefonování ji a modlit se, že CUDA je opevnění v profesionálním non-lineární střih videa, je známo, že je těžce Mac-založené, by mělo stačit, aby prodávat na Mac uživatele. Takže když NVIDIA cítil se jistě dost ve své nové Quadro 4000 Mac Edition, aby mi kartu ke kontrole, já vím, že oni by buď pevné, nebo zbláznil.

No, já jsem s potěšením říci, že lidé u NVIDIA není blázen. Ale to řekl, to není ideální ani skóre.

Přečtěte si zbytek tohoto článku ...

Přečtěte si komentáře k tomuto příspěvku


Žádné komentáře:

Okomentovat