čtvrtek 24. února 2011

Chcete-li mluvit Computers?

Zajímavé novinky na url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/4imy4Gc9ldY/Talking-To-Computers:
merlock18 píše: "Je to ne-přirozené mluvit s počítačem? Po projednání výsledek hry Riskuj s některými kolegy, se zdá, že si myslím, že je mírně 'děsivý' mluvit s počítačem a mít ji kompetentně mluvit zpět. Je to to, co všichni si myslí, že? Myslel jsem, že jsem si, jak moc bych chtěl být schopný říct ani můj počítač spuštěné programy tím, že řekne, že hlasitě. jednoduché myšlenky, že jsem docela překvapen, není obyčejný. Jsem menšina v tomhle? lidé, kteří prostě nelíbí představa mluví (bez nadával) k počítači, natož si to akt nebo odpověď? by někdo zájem o budování vlastní mini-Watson, nebo je to jen strašidelné? "

Přečtěte si více o tomto příběhu na Slashdot.


Žádné komentáře:

Okomentovat