Příspěvek na GamePolitics poukazuje na to, že Federal Trade Commission bude hledat na volný-k-hrát mobilní hry ", které se spoléhají na vnitřní microtransactions jako obchodní model. Mnoho takových her je uváděné na trh pro děti, a tam byli spoustu případů, kdy děti nasbíral obrovské účty bez vědomí jejich rodičů 'nebo výslovného souhlasu. "In-app nákupů také katapultoval hry pro děti, jako jsou vesnice Šmoulové 'a poklepejte Zoo, San Francisco-založené Pocket drahokamy, do řad nejvyšší-grossing aplikace na iPhone iPod, a iPads. Ale praxe je trápí rodiče a veřejných zájmových skupin, kteří říkají, 99 dolarů za vozu Smurfberries nebo 19 dolarů za kbelík sněhové vločky nemá žádné podnikání v dětské hře. Přestože heslo je potřeba, aby nákup, kritici říkají, že ochranná opatření nejsou silné dost, a že tam jsou mezery. 'Rodiče potřebují vědět, že podpora her a mechanismus pro ně jsou zdánlivě levné,' řekl Jim Styer, prezident Common Sense Media, veřejná skupina advokacie pro on-line obsahu pro děti. 'ale v podstatě lidé se snaží vydělat peníze z těchto aplikací, což je obrovský problém, a jen dostane větší, protože mobilní aplikace jsou nové platformy pro děti. '"
Přečtěte si více o tomto příběhu na Slashdot.
Žádné komentáře:
Okomentovat