úterý 14. prosince 2010

Michael Moore Příspěvky Julian Assange je Bail

Zajímavé novinky pohlížet http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/ASUj_zVvMi0/story01.htm:
digitaldc cituje Michael Moore v příběhu běží na Huffington Post, kde se říká: "Včera, v Westminster magistrátního soudu v Londýně, advokáti pro WikiLeaks co-zakladatel Julian Assange předložil soudci dokument ode mě říkat, že jsem dal až 20.000 dolarů z mých vlastních peněz na pomoc kauci pan Assange z vězení. Dále jsem se (Michael Moore) jsem veřejně nabízet pomoc mé webové stránky, své servery, moje doménových jmen a nic jiného můžu udělat, aby WikiLeaks žije a vzkvétá, jak to pokračuje ve své práci odhalit zločiny, které byly připraveny v tajnosti a prováděny v našem názvu a s našimi dolary daňových poplatníků. "

Přečtěte si více o tomto příběhu na Slashdot.




Žádné komentáře:

Okomentovat