středa 7. září 2011

Video: Učení o obrazu a barevné režimy na DSLR

Zajímavé novinky na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/vBVeQfohP7Y/:
tut

Digitálních zrcadlovek je silný a populární nástroj pro vytváření videa, ale je pravděpodobné, že velmi málo uživatelů tohoto poměrně nový produkt kategorii šli hluboko do jeho nastavení. Pro fotografování a občas video, výchozí jsou v pořádku, ale pokud máte zájem o umístění trochu více lásky do výroby, vyplatí se znát pár vylepšení, můžete udělat.

Stillmotion dal dohromady informativní a dobře udělané trochu videa popisující základy vyvážení bílé a několika nezřetelných nebo skryté funkce, které můžete použít pro přizpůsobení obrazu ještě před tím, narazí na SD kartu.

Je to Canon specifické, ale stále stojí mimo kontrolu Pokud jste novým, řekněme, Nikon a Pentax systému. Vyzkoušejte to:

Jistě, některé změny jsou opravdu viditelné, pokud hledáte pro ně, ale i to málo, co věc. Mohou také ovlivnit způsob, jakým si myslíte, jak se uvádí několik minut: spustíte si všímat teplotu světla, přemýšlet o tom, jak by vypadal váš byt s více slunečního světla a méně wolframu.

Barva je mocný nástroj k vyjádření, i když nevíte, co děláte. Před nějakou dobou jsem náhodou měla foťák nastaven na chlazení vyvážení bílé při fotografování venku v teplém odpoledním slunci, a všechny mé obrazy měly ledové, jasné obsazení, které zpočátku mi vadilo, ale brzy se těší mě. Nepřemýšlel jsem o ježků a bójí a věci, já bych střílel, jak hledat jiným způsobem, než jak jsem je viděl. Přesto se s mírnou změnou v oblasti životního prostředí, by vypadat úplně jinak. Nechtěl jsem "správný" vyvážení bílé barvy po fakt, protože to skončilo výjimečné a zajímavé si - to jsem si zrovna vzít úvěr.

Chystají se mají druhý tutorial později v měsíci pro post-zpracování barevných efektů. Pokud jste nehráli se Lightroom nebo Aperture (a to nemluvím o Photoshopu a podobně), dlužíte si to pro sebe, aby jeden pokus. Všestrannost zrcadlovek se mi zamiloval do fotografování znovu, a jak hloupý, jak to vypadá, znám svou cestu kolem menu a aplikace byla velká část toho.

[Přes Fstoppers ]



Žádné komentáře:

Okomentovat