Je to těžké se tam tech investora! Nyní jste konkurovat honosné folk Hollywood jako Ashton Kutcher , kteří mají jedinečnou příležitostí, jak se dostat na odiv své investice orientace na nejnovější postavy laptop, víte, že tech startu zakladatel charakteru si hrají na to, co je jen nejsledovanější sitcom v Americe.
Jednalo se o dovádění Mr.Kutcher si, že inspiroval @ MrDisclosure , bot Twitter, který se pokouší získat investory, sdělit, že jsme investovali do této společnosti, že byli neustále o Tweeting. Po Kutcher-editoval vydání časopisu detailů se setkal s kritikou , když Kutcher se nepodařilo odhalit jeho podíl v některé ze společností, on představoval, @ MrDisclosure tvůrce Andy Cheung nastavit účet, kteří chtějí, aby povědomí o problematice investora konfliktu.
"Věřím, že pokud tweet o jednom z vašeho portfolia firem, máte povinnost sdělit vaše příslušnost k této organizaci," píše Cheung na svém blogu vysvětluje účtu. Právě teď (omezený počet), investoři mohou vyhnout zařazení do @ tweety MrDisclosure pomocí hashtag # investora možná trestné tweety.
Ale je to neohrabaný # investor hashtag opravdu to nejlepší řešení? Tam, kde to nechat několik investorů, kteří se snaží hrát podle svých vlastních (i když provizorní) pravidla, jako je Josh Kopelman , který podtrhuje každý tweet o společnosti První kolo kapitál se investuje do # FRC, nebo Chris Sacca, který jasně ukazuje, že On je investor v některé ze společností, se tweety o jeho Twitter bio?
Pokud jsme lemování k budoucnosti, kdy vše musí být zveřejněny, budeme potřebovat mnohem víc, než 140 znaků.
Obrázek přes: @ Pelíšky
Žádné komentáře:
Okomentovat