Zakladatel Příběhy host Chris Dixon pokračuje v rozhovoru s Thrillist spoluzakladatel a generální ředitel společnosti Ben Lerer diskutovat o získání zákazníka.
Uznávajíce, že řada si myslel, že to není optimální platit pro zákazníky, Dixon se ptá na zákazníka Lerer je akviziční strategie a říká: "mnohem víc tech podniky včetně Groupon a včetně věřím Thrillist jsou vlastně postaveny ... z velké části však věnována získávání nových zákazníků, běh reklamy a dělat jiné věci, aby si lidé se přihlásit, ne?
Lerer reaguje slovy: "To je pravda, vždy byly vedeny především v organický růst, ale krásná věc, o některých z těchto nových firem, Groupon nebo pozlacená nebo některý z těchto nových modelů je, že mohou být opravdu Data řízené, takže chápete, životnost hodnotu svým uživatelům. "Pokračování", pokud jste schopni jít a koupit si hodně z těch 2 dolary dolar uživatelů. . . a udržovat je v hodnotě $ 10, můžete jít a postavit opravdu velký byznys velmi rychle. "
Kupředu s Groupon tématem ve videu níže, Dixon vyvolá u-velký rozhovor okolí ", jak ospravedlnit tyto podnikání" a ptá se: "Jak si firmy takového vytvořit udržitelné majetek?"
Lerer bere na vědomí síly místních Groupon prodejní tým a povědomí o značce, než ukazuje, že existují problémy. Krouží rozhovor zpátky do jeho vlastní společnosti Lerer říká: "Nemyslím, podívat se na místní jako něco, co kdybychom jako samostatný obchodní něco, co by se všechno nadšení. Proto myslím, že jsme opravdu dobrou volbou, že některé místní obchod je, že již máme spotřebitele v místě, ... a už máme měřítku na trzích jsme se jít do. "
Podívejte se na minulé epizody Zakladatel příběhy zde , včetně části I a části II rozhovoru Lerer, stejně jako rozhovory s pozlátkem se Kevin Ryan
Žádné komentáře:
Okomentovat