čtvrtek 4. srpna 2011

Je svobodný software Ready For elektronického publikování?

Zajímavé novinky na URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/Yi0QD_o5-TM/Is-Free-Software-Ready-For-E-publishing:
johanneswilm píše: "Za více než 3 roky jsem si psala moje doktorská práce na politiku Nikaragui. bytí nejvíce profesionální systém pro generování PDF, šel jsem s LaTeXem, a aby se text přístupný pro editory, jsem používal LyX editor. Teď, když se přiblíží datum vydání, jsem zjistil, že jsem musel strávit hodně času vytvářením skriptu převést rukopis formátů, jako jsou publikace elektronické verze, protože žádná z dostupných nástrojů byli docela připraveni to udělat automaticky. LaTeX je dobrá jen pro autory v přírodních vědách? je open source komunitě bojkotu ebook formátů, jako Richard Stallman navrhla? Existují lepší nástroje udělat totéž? "

Přečtěte si více o tomto příběhu na Slashdot.


Žádné komentáře:

Okomentovat