čtvrtek 21. července 2011

Nejdou 3D kvůli 3D, říká Sony

Zajímavé novinky na URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/C1Xpxzwaybk/Dont-Go-3D-For-3Ds-Sake-Says-Sony:
Sony je odhodlána prosazovat 3D grafiku do oblasti her, ale společnost se zdá být vědomi toho, že kvalitu, nikoli kvantitu, je to, co může vyhrát více než hráči. Byli říká herní vývojáře, aby se ponořit pouze tehdy, pokud to dělá pro lepší zážitek ze hry, a to nejen využít slova průmyslu Buzz. Sony se Mick Hocking řekl: "Musíme, a snažíme se povzbudit každého, aby se dozvěděli o 3D správně a přijít a promluvit si s námi, takže budeme napomáhat jim při konverzi hry. Ale jen poskytují nejlepší kvalitu 3D. V jsme viděli v některých jiných odvětvích, pokud si uděláte velmi kvalitní 3D, ve filmu se dá říct, Avatar - to je nejúspěšnějším filmem všech dob, je to nejvyšší grossing film celého času - ale od té doby to nebylo dodrženo se stejným stupněm úspěchu. ... Když lidé vidí velmi kvalitní 3D to zlepšit zážitek. Je to skvělá vlastnost pro hru. Ale když vidí špatnou kvalitu 3D je možné dát je pryč. Bohužel někteří lidé jsou chudí výroby kvalitní 3D, ve všech médiích. průběhu posledních 12 měsíců jsme viděli TV, film, některé hry, kde kvalita nebyla tam. Je to případ lidí, kteří potřebují pochopit, jak pracovat s 3D, jak se dělá technicky správné a jak jej používat kreativně. přidat jen 3D, kde je rozdíl v herní zážitek. musí něco přidat. Nepoužívejte jen přidat hloubky kvůli ní. "

Přečtěte si více o tomto příběhu na Slashdot.


Žádné komentáře:

Okomentovat