čtvrtek 21. července 2011

EA považuje Service-obchodního modelu pro sportovní hry

Zajímavé novinky na URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/wDC3SbMXppU/EA-Considers-Service-Based-Business-Model-For-Sports-Games:
Andrew Wilson, ředitel rozvoje pro EA Sports, hovořil na Develop 2011 konferenci o neobvyklý podnikatelský záměr společnosti uvažuje pro budoucí hry: "[Wilson] zabýval otázkou Whispersync funkce Amazon, který umožňuje zákazníkům stahovat digitální knihu jednu cenu, a pak si ji podle toho, co se jim líbí formátu z počítače na smartphony a Kindle, aniž by musel znovu platit pro každou platformu. Navrhl, aby se nakonec EA Sports může dobře pohybovat směrem stejný model s vlastní hry, poskytuje i všech jeho titulů, od FIFA a Madden se Tiger Woods PGA Tour Golf, na jednu pevnou cenu na různých platformách. - všechny spojuje stejné sociální herní ekosystému "Je to o předání kontroly na hráče," řekl "V konečném důsledku to, co chceme. dostat, je tento koncept, kde jsme prolomit bariéry mezi povolení John Riccitiello, náš generální ředitel, říká, že to vypadá jako odpad -. bychom utratit 20-40M, že každý z těchto her, ale většina hráčů jen někdy zahrát jednu, protože obchodní model je překážka. Jak asi pojedeme směrem k modelu, kde každý hráč může zažít vše, co děláme, aniž by platit, že mnohem více peněz. Musíš si uvědomit, že příležitost budou hrát spotřebitele a přinese své přátelé. "

Přečtěte si více o tomto příběhu na Slashdot.


Žádné komentáře:

Okomentovat