úterý 28. června 2011

Funkce: Zeptejte Ars: Help! Potřebuji VoIP služby pro mé virtuální kancelář!

Zajímavé novinky na URL:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/88MHnRjUYdA/ask-ars-what-small-business-voip-service-is-right-for-me.ars:

V roce 1998, Ars Zeptejte se brzy rysem nově spuštěných Ars Technica. Dnes stejně jako tehdy, je to všechno o Vaše dotazy a naše odpovědi Společenství. Každý týden budeme kopat do pytle naši otázku, našim vlastním vzít, pak klepněte na moudrost našich čtenářů. Chcete-li odeslat vlastní otázku, viz naše stránky užitečné tipy .

Otázka: Nedávno jsem opustil své staré místo u velké firmy a začal pracovat pro spuštění. Po spuštění je 100 procent virtuální (nemáme žádný úřad, a každý pracuje z domova), což je skvělé, protože já rád dělám konferenční hovory ve své boxerky. Ale nevýhoda je, že mi chybí některé aspekty mé starší, non-virtuální zaměstnání. Konkrétně jsme se všichni měli pevných telefonů s velkou kvalitou zvuku, hlasové a rozšíření, obvyklé funkce telefonu, že každý očekává, že na práci v kanceláři.

Ale teď jsem uvízl buď můj mobilní telefon, který klesá volá, když jsem uvnitř mého domu, nebo moje vlastní pevné linky, kterou jsem vázat po dobu několika hodin (to řídí moje žena ořechy). Nedávno jsem začal hledat na obchodní VoIP služeb, a já myslel, že Ars bude mít určitý přehled tam, protože vy jste virtuální firmy. Jakékoliv myšlenky?

Dobrou zprávou je, že můžete skutečně najít poskytovatele VoIP, která nabízí všechny funkce, které jste byli zvyklí ze starého kanceláře telefonu rozšíření vytáčení, hlasové schránky, adresáře, atd. Špatnou zprávou je, že nalezení slušné VoIP službu pro spuštění nebo podnikání je hodně jako je pořízení nového mobilního telefonu. Existuje mnoho možností na výběr, a s množstvím doplňků a cenových plánů, může být obtížné je od sebe odlišit.

Přečtěte si zbytek tohoto článku ...

Přečtěte si komentáře k tomuto příspěvku


Žádné komentáře:

Okomentovat