úterý 24. května 2011

Funkce: Lékaři a zubní lékaři říct pacientům, "všechny vaše recenze jsou patřit nám"

Zajímavé novinky na url:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/zU0pLD-lRP4/all-your-reviews-are-belong-to-us-medical-justice-vs-patient-free-speech.ars:

Když jsem vešel do kanceláře Dr. Ken Cirka, hledal jsem pro čistší zuby, není materiál pro příběh Ars Technica. Potřeboval jsem nový zubař, a Yelp říká Dr. Cirka je jeden z nejlepších v oblasti Philadelphie. Recepční mi podal schránky s formuláři k vyplnění. Po obvyklé formě informace o pacientovi, tam byl "vzájemné soukromí dohodou", která mě požádala, abych k převodu vlastnictví jakékoliv veřejné komentáře bych mohl napsat v budoucnu Dr. Cirka. Překvapen a trochu pobouřen tím jsem se dostal do dlouhé diskuse s vedoucí kanceláře Dr. Cirka, že skončil ve mně odmítla podepsat, a ukazoval mi ji ke dveřím.

Přečtěte si zbytek tohoto článku ...

Přečtěte si komentáře k tomuto příspěvku


Žádné komentáře:

Okomentovat