pátek 1. dubna 2011

Zeptejte se Engadget: nejlepší headset USB pro hovory Skype a on-the-Go podcasting?

Zajímavé novinky na url:http://www.engadget.com/2011/03/31/ask-engadget-best-usb-headset-for-skype-calls-and-podcasting/:
Víme, že máte otázky, a pokud jste dost odvahy, aby požádala svět o odpovědi, zde je výstup, aby tak učinily. Tento týden Zeptejte Engadget otázkou je, k nám přijede z vás opravdu, kterým se podařilo zničit jeho Freetalk Everyman během drsné bitvy ve kus příruční zavazadla. Pokud hledáte zaslat dotaz své vlastní, napište nám na linku zeptat [at]] Engadget [dawt com.
"Předtím jsem vlastnil Freetalk Everyman, také známý jako low-end, 30 dolarů headset USB, který byl velmi šikovný pro výrobu Skype hovory a dokonce i podcasting v tiché místnosti. Je cestoval dobře, ale ne dost dobře. Nedávno, jeden z ucha poháry byly zbourány během bouřlivých let zpět z NYC, a teď potřebují vyměnit. Jsem příliš hrubý na tyto věci utrácet více než $ 40 nebo $ 50, tak venku nahrazovat to v naturáliích, jaké jsou mé možnosti pro náhlavní soupravu USB , která cestuje snadno? Budete slyšení hodně mi v příštích měsících, takže se nemusíte mě vedou na scestí. Můj život, jak to bylo, je ve vašich někdy-tak-schopných rukou. "
Není moc víc co říct, když otázka není ze třetích-party, tak ... bavte se v komentářích!

Zeptejte se Engadget: USB headset pro Skype a vyzývá-the-Go podcasting? Nejlepší původně objevila na Engadget na čt. 31 březen 2011 22:39:00 EDT. Přečtěte si prosím naše podmínky pro použití krmiv .

Permalink | | Poslat | Komentáře

Žádné komentáře:

Okomentovat