úterý 26. dubna 2011

Titulek Soutěž: Spike Lee žádá Obamu, aby úsměv na kameru

Zajímavé novinky na url:http://www.engadget.com/2011/04/25/caption-contest-spike-lee-asks-obama-to-smile-for-the-camera/:
Jen proto, že to může neznamená, že byste měl ...

Joe Flatley: "Jen chvilku, Dívka 6 je streaming na Netflix."
Richard Lawler: "Dejte mi 20 D Energetiky."
Terrence: "Jedinou otázkou je: kaleidescope nebo točit?"
Brian: "Nejsem dostat žádné bary právo. Držím to?"
Zach Honig: "Hej Richard Branson, našel jsem si svůj dvojník!"
Michael Gorman: "Nejsem si jistá, co víc trapné - fotografování s tablet nebo baret / rolák móda combo"
Chris Pstruh: "Doufal jsem, že si Rosie Perez, ale předpokládám, že budete dělat."
Don: "Je to pořád vašeho pohybu slov s kamarády, pane prezidente."
Tim: "Dobře Barack, můžete odvést jeho pozornost, zatímco já jsem plížit se a ..."

Titulek Soutěž: Spike Lee žádá Obamu, aby úsměv na kameru původně objevila na Engadget na po. 25 duben 2011 16:51:00 EDT. Přečtěte si prosím naše podmínky pro použití krmiv .

Permalink | zdroje ABC World News | Poslat | Komentáře

Žádné komentáře:

Okomentovat