pátek 11. března 2011

Zeptejte se Slashdot: Data-pouze telefon, Voice Over WiFi?

Zajímavé novinky na url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/fnCmZCUIHDo/Ask-Slashdot-Data-Only-Phone-Voice-Over-WiFi:
enFi píše "Chci platit jeden ISP (only!) pro data (only!), a použít je pro můj smartphone a můj počítač, a dokud se dohnat, chci, aby nepříjemnosti zbytku světa - stále ať volejte telefonní číslo (My všichni chceme to, že jo?) Já jsem většinu cesty tam:. můj plán je dostat Vymazat Spot (4G WiMAX jejich pokrytí je pro mě dobré), k použití s ​​mým odemknout Nexus S (což budou vždy pouze použití WiFi). Mohl bych používat Skype a on-line číslo, ale mluvit o Sipdroid + pbxes.org + GV a nedávné Google Voice / SIP článek se mi myslím, že jsem teprve začíná rozmotat nepořádek služeb a možností. Je tu dobrá (nemluvě o nejlepší) způsob, jak to udělat? "

Přečtěte si více o tomto příběhu na Slashdot.


Žádné komentáře:

Okomentovat