pátek 11. března 2011

Co Firmy Data Mining Know About You "

Zajímavé novinky na url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/PGWkOQM3md0/What-Data-Mining-Firms-Know-About-You:
storagedude píše "Čas spisovatel Joel Stein strávil tři měsíce učí, co společnosti dolování z dat o něm víme vše, co bylo po učení společností profilované o něm (někteří to nepřesné) -. rodné číslo, věk, rodinný stav, náboženství, příjem, dluh, zájmů, prohlížení a utrácení - on měl překvapivě reakce:. vavřínech '... zvláštně, tím více jsem se dozvěděl o dolování dat, tím méně jsem byl dotyčný Jistě, byl jsem překvapen, že všechny tyto společnosti jsou vlastně udržení stálé soubory. mě. Ale já si nemyslím, že budou dělat něco s nimi dělá, že mě žádné poškození. Měly by existovat ochrany pro ohrožené skupiny, a vládu-si vynutil opt-out mechanismus by bylo skvělé pro odpovědnost. Ale jsem si jistý, že , stejně jako já, bude většina lidí nepoužívá, že volba lidí, kteří skutečně najít nastavení reklam stránky -. a to musí být lidé dost do soukromí. - pouze 1 v 8 žádá, aby opt-out, že jsou sledovány ostatní, zdá se, že stejně jako si můžete přečíst pravidla ochrany soukromí. "

Přečtěte si více o tomto příběhu na Slashdot.


Žádné komentáře:

Okomentovat