pátek 11. března 2011

<em>Doom</em> Stvořitel říká Direct3D je nyní lepší než OpenGL

Zajímavé novinky na url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/ZA2IfPJKQzM/emDoomem-Creator-Says-Direct3D-Is-Now-Better-Than-OpenGL:
arcticstoat píše "First-person střílečka kmotr a OpenGL puntičkář John Carmack ukázal, že on teď raději Direct3D na OpenGL, říká, že 'netečnost' je hlavní důvod, proč se id Software uvízl v cross-platformní 3D grafiku API let. V nedávném rozhovoru, co-zakladatel id Software řekl: 'Myslím si, že Direct3D je spíše lepší API dnes.' Dodal, 'Microsoft měl odvahu pokračovat v provádění významných nekompatibilní změny ke zlepšení API, zatímco OpenGL byla brzdí kompatibilitou. Direct3D zpracovává multi-threading lepší a novější verze řídit stát lepší.' "

Přečtěte si více o tomto příběhu na Slashdot.


Žádné komentáře:

Okomentovat