pátek 18. března 2011

'Dobrodružství' V Self-vydavatelství IT knihy

Zajímavé novinky na url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/T39l4_NP0L0/The-Adventure-In-Self-Publishing-an-IT-Book:
Anonymní čtenář píše: "Autor Keir Thomas má blogged o svých zkušenostech self-publishing výpočetní knize Citovat:. 'Já jsem věděl, že zveřejnění kniha by bylo obtížné, tak jsem narazil na myšlenku: Proč ne dát pryč eBook (PDF) verzi? Mohl bych použít Amazon S3 pro hostování souboru, tak to by mě stálo jen pár dolarů za měsíc. Jistě by stačilo, dávat pryč eBook generované hodně publicity. ... Vzhledem k tomu, půjdou do prodeje na začátku roku 2009, kniha mě učinil 9.000 amerických dolarů. ... Já jsem měl horší platy v mém životě, a já jsem velmi vděčný, ale vím, že celkové poplatky by pravděpodobně byly vyšší, měl jsem prošel tradiční způsob práce s tradiční vydavatel. I odhad musím dát pryč 446 kopií eBook pro každý prodej tištěné verze. '"

Přečtěte si více o tomto příběhu na Slashdot.


Žádné komentáře:

Okomentovat