pátek 18. března 2011

Android Hra Devs Worry Přes snadnost kopírování

Zajímavé novinky na url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/4AO1ZwWDbrk/Android-Game-Devs-Worry-Over-Ease-of-Copying:
Guardian zpráv o problémech, jimž čelí tvůrci hry na Android Market. Někteří nezávislí vývojáři jsou zjištění, že jejich hry jsou příliš snadno kopírovat a prodávanou konkurenty, a oni říkají, Google nereaguje dostatečně rychle, aby zprávy o porušení. Citovat:.. "Jeden z mých zákazníků e-mailem mi před třemi týdny, a informoval mě, že jiná společnost prodávala verze mého app - pirátské a nahráli jako své vlastní Samozřejmě, že jsem kontaktoval Google hned to trvalo dva dny, Google vzít app dolů. Tento vydavatel byl také prodej ostatních verzí pirátských her. Kontaktoval jsem původní vývojáři z těch her, ale oni byli stále prodává o týden později. Člověk by si myslel [Google], může mít horkou linku pro věci, jako že já bych také na vědomí, že vydavatel prodej pirátských her je stále obchodování na Android Market. Nemuseli ani dostat svůj účet pozastaven. ... Proč jsou tyto účty stále povoleno obchodování? Je to z nedbalosti, pokud jde o mě. "

Přečtěte si více o tomto příběhu na Slashdot.


Žádné komentáře:

Okomentovat