Nejsme největší fanoušky nových odstupňovanou údajů plánů, které jsou pomalu ale jistě stávají normou, a je-li poslední reklama Sprint náznak - že konkrétní dopravce není jeden. Generální ředitel Dan Hesse přejde do útoku, připomněl divákům, že slovo 'neomezený' by neměly zahrnovat věci jako měření nebo škrcení, zatímco vychvalováním společnosti " Prostě všechno "plán, který vlastně dělá patří, ehm, všechno. S získává zákazník na vzestupu , pohyb je pravděpodobně dobrá - přesto, že celá ' prémie data věc 'je trochu ošemetný. Úplné PR po přestávce.
Sprint Dan Hesse rozlišuje mezi neomezenou a 'neomezený' v poslední televizní spot původně objevila na Engadget na so. 12 březen 2011 21:05:00 EDT. Přečtěte si prosím naše podmínky pro použití krmiv .
Permalink | | Poslat | Komentáře
Žádné komentáře:
Okomentovat