neděle 13. března 2011

Dobrý den, musím jít

Zajímavé novinky na url:http://www.engadget.com/2011/03/12/hello-i-must-be-going/:
Je těžké uvěřit, že jsem v současné době psaní slova, která jsem Zdá se, že psát, i když neformální inventura mé smysly diktuje, že to musí být pravda. Jsem tady, na mém počítači, psaní dopisů, jeden po druhém do prostého textu dokumentu, válcování podél prostřednictvím jednoho z nejpodivnějších míst, co jsem kdy napsal pro tento web. Ok, asi nejpodivnější vůbec.

Po téměř čtyři roky na Engadget, je na čase, aby se můj odchod. Existují věci, které jsem po a výzvy chci, aby na tom prostě nezapadají můj den-to-denní rozvrh tady, tak už jsem jít.

Nechtěl jsem, aby toto rozhodnutí na lehkou váhu. Času jsem strávil tady bylo - bez otázek - nejúžasnější, odměňování, a prostě šíleně zábavné období mého života. A já jsem rád, že jsem musel některé docela dobré časy. Zaměstnanců Engadget je snadno největší sbírku lidských bytostí jsem se kdy setkal, a oni dělali probuzení a vyšilovat nad tech novinky 12 až 18 hodin denně v podstatě stranou. Nikdy jsem pracoval tak tvrdě, nebo měl tolik legrace dělat. Nechci používat náboženské pojmy velmi často, ale pokud existuje něco takového jako je požehnaný, řekl bych, že příležitost, jsem musel pracovat s těmito lidmi určitě se cítím to tak.

A to není jen jádro týmu na Engadget, všechny skupiny na weblogy (a jeho režisér Brad Hill), byly obrovské přátele, partnery a kolegy.

Pak je tu vy - čtenáři. Mysl úlu. Engadget fan-chlapců a dívek-. Je těžké shrnout moje zkušenosti s čtenářským Engadget v jednom odstavci. Bylo by asi těžké na sto. Ale můžu říct, že jste prostě nejvíce informováni, vášnivý, a nadšený skupina lidí kdekoli na planetě. Jistě, můžete trochu blázen někdy - ale co ohromující skupina super-géniové jste stejně. Psaní a pracovat pro davy lidí, kteří navštíví tuto stránku každý den byl velkou výzvou, vzdělávací zkušenost, a jen tak hrůza-inspirující.

Ale jak jsem řekl, že je čas pro mě krok dál. Neodejdu průmyslu nebo novinky hry - ve skutečnosti, mám pár projektů, fantazie na to, že snad budete mít jednání o brzy.

Nebojte se ale, Engadget se chystá pokračovat v tom, co umí nejlépe: je úžasné. Máme úžasnou zaměstnanců starších redaktorů a spisovatelů, který bude udržovat stroje supění podél (a roste!) Pro nadcházející roky. Můj přítel a naše redakce režisér Josh Fruhlinger bude přijímat větší roli v našich ze dne na den během přechodu, a nebudu se zcela mizí z místa - budu na pobyt jako editor-u-velký , radit a přímé v případě potřeby. Budu také držet kolem hostit více epizod Engadget Show, takže můžete i nadále, aby si své opravit (pokud jste do nerdy video ukazuje, o gadgets a technologie, to je).

A s tím, že jsem v průběhu míchání ke dveřím, právě pod ten matný výjezd znamení, že stále bliká zapnutí a vypnutí, jeho zářivky krakování s některými synkopovaný rytmus jejich vlastní. Je to jen začalo pršet trochu mimo, ale já mám kabát a deštník. Budu v pohodě, a tak budete.

Až se znovu setkáme ...

Dobrý den, musím jít původně objevila na Engadget na so. 12 březen 2011 18:07:00 EDT. Přečtěte si prosím naše podmínky pro použití krmiv .

Permalink | |

Žádné komentáře:

Okomentovat