Jako každý sám kočičí dáma s policií skener ví, že cena mědi je tak vysoko, jak to vždy bylo - a není důvod tento trend nebude pokračovat. Samozřejmě, že to má vliv na více než ty, které hýbe vplížit do suterénů ukrást instalatérské: výše uvedené tažný kov je v současné době nejlepší dirigentský pro systémy on-board energie v automobilech. Ale s trochou štěstí by to mohlo brzy změnit. S cílem nahradit měď s hliníkem v napájecích systémů, několika problémy je třeba řešit, včetně skutečnosti, že hliník hýbe jako teploty prodlužují, a korozivní účinek podání dvou materiálů dohromady. Mezi úsilí Technische Universität München (TUM) a BMW, aby hliníku do EV s, napájecí konektor Leiko používá plechové klece a tlak na jaře, aby měděné a hliníkové prvky, které zůstanou v kontaktu. Pokud vše půjde podle plánu, TUM je profesor Udo Lindemann (nesmí být zaměňována s Udo Dirkschneider, maličký frontman německé heavy metalové kapely Accept a UDO) předpovídá, že "vysoce-napětí-palubních systémů většiny elektrických vozidel musí být založeno na hliníkové do roku 2020. " Podívejte se na úžasné obrázek Dirkschneider po přestávce.
Výzkumníci mají za cíl nahradit měď s hliníkem jako dirigent v energetických systémů automatického řízení se původně objevila na Engadget na Čt. 10.2.2011 03:04:00 EDT. Přečtěte si prosím naše podmínky pro použití krmiv .
Permalink | | Poslat | Komentáře
Žádné komentáře:
Okomentovat