Hugh Pickens píše píše "New York Times uvádí, že existují náznaky, že radikální změna probíhá v chování spotřebitelů v důsledku velké recese: Američané kupují méně tech věci a dělat to déle vydrží (reg. může být vyžadováno). I když v mnoha případech je rozdíl pouhé měsíce, ekonomů a spotřebitelů říká, že přístup může přečkat úplné uzdravení a návrat snadný úvěr, protože silný dojem poklesu dosáhla na spotřebitele. Například Patti Hauseman uvízl s jejími pěti-rok -starý Apple počítač, dokud to začalo dělat divné vrčení zvuky a občas nefunkční dřív, než si koupil nový počítač k Vánocům -. skutečnosti, renovovaný jeden '. O týden později, ten starý umřel nám to docela dobře načasované,' říká Hauseman, přidávání že to není tak moc, že si nemohla dovolit nové věci, ale že v posledních několika letech ekonomického chaosu ji opustil pocit, že by mohla být krást z její budoucnost zahodili zboží, které ještě měl hodnotu. Spotřebitelé se drží na nové vozy pro záznam 63,9 měsíce, a to až 4,5 měsíce před rokem a 14 procent od konce roku 2008, podle jedné výzkumné společnosti. Analytici rovněž zpráva, že lidé v průměru čekají od 18 měsíců do upgradu své mobilní telefony, až z každých 16 měsíců jen před několika lety. 'Nejsme sahající až do doby našich babiček' příběhy o tom, co vede a jak se používá to tak pečlivě, 'říká Nancy F. Koehn, profesor na Harvard Business School a historik chování spotřebitele. 'Ale uvidíme konzistentní tipovací nebo plahočí na to.' "
Přečtěte si více o tomto příběhu na Slashdot.
Žádné komentáře:
Okomentovat