sobota 12. února 2011

Jak hlavního filmového studia manipulovat YouTube Uživatelé

Zajímavé novinky pohlížet http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/ZzJI3HRjDXU/How-Major-Film-Studios-Manipulate-YouTube-Users:
Anonymní čtenář píše "rok před hlavní filmové společnosti byla nabídnuta šance na YouTube 'blokovat, zpeněžit nebo sledovat' nahrané materiály chráněné autorskými právy, jako jsou Disney studia byly již uvedení PR společnosti k vytvoření falešné uživatelům YouTube - kompletní s autenticky 'trendy 'pologramotný user-profilů, na účtech, které se zdály být vytvořen mladými a' nervózní 'náctiletými. Tyto faux' uživatelé 'byli schopni po high-definition videa z autorsky chráněných filmů, aniž by byli penalizováni nebo přerušovány algoritmy YouTube ID obsahu a jejich příspěvky, a to úmyslně přeplněné pirátství-související hledané výrazy a časově (i na den, v jednom případě), aby se shodovala s související DVD a Blu-ray vydání, někdy připadá na milion a půl hity nebo více, zatímco ti originální YouTube nahráli pádu na webu firewall obsahu ID. Tento článek se zabývá tím, jak mají hlavní studia reagoval na YouTube v posledních čtyřech letech, a také zkoumá podrobný tří takových příkladů vyplývá, 'astroturfing' zahrnující divadelní nebo disk vydání Toy Story 2, Speed Racer a Spider-Man 3 ".

Přečtěte si více o tomto příběhu na Slashdot.


Žádné komentáře:

Okomentovat