neděle 5. prosince 2010

Vyhnout DMCA Woes Jak Indy herní vývojář?

Zajímavé novinky pohlížet http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/vs9dM0FhFDU/story01.htm:
androidstevep píše "Byl jsem právě na přijímací stanici oznámení zastavení šíření DMCA pro mou hru v Android Market, 'Super Pac.' Namco Bandai, které podávají oznámení s Google, vycházejícímu z porušení autorských práv jejich hry 'Pac-Man.' I když moje verze je zřejmě inspirován originální arkáda, nemá originální umělecká díla nebo zvuk byly zkopírovány. Problém z mého pohledu je to, že oznámení podle zákona DMCA není jasné, kde a proč porušení je tvrzeno. Můj odhad je, že možná Název je příliš podobné, i když jsem známka hledání 'Super Pac' před propuštěním a přišel s ničím. Krom toho Google mají bezbariérový můj přístup k této aplikaci, pravděpodobně podle požadavků DMCA, takže nejsem schopen ani udělat cokoliv úpravy by byl vyžadován. Jako Part-time developer s omezenými prostředky (tj. nemohou dovolit drahé právníky), ale ochotný udělat vše proto, aby se zabránilo právní otázky, jak se dá vyjednávat, co se zdá být obtížné minové pole ochranných známek, autorských práv a DMCA? Má někdo tipy v této oblasti? "

Přečtěte si více o tomto příběhu na Slashdot.




Žádné komentáře:

Okomentovat