čtvrtek 20. října 2011

Více než milion lidí vzdát hold pracovních míst v "Vzpomínky Steve" Page

Zajímavé novinky na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/CwSsE6bykK4/:
Screen Shot 2011-10-19 at 6.09.47 PM

Přesně dva týdny po smrti Steve Jobs, Apple zavřené dveře jeho uložení na pár hodin dnes na památku svého neohroženého spoluzakladatel a vůdce.

Snad více uštěpačně, Apple vytvořil velmi jednoduchý "Vzpomínky Steve" webové stránky, kde si můžete prohlédnout pocty zaslané rememberingsteve@apple.com ve streaming formátu. Podle Apple přes milion písemné pocty byly shromážděny v posledních čtrnácti dnech.

Pokud se toto číslo zdá jako hodně, zvažte, kolik lidí vlastní a láska Apple produkty ... Jen pár Napadlo mě, že cesta, když jsem se díval na stránky níže.

"Byl jsem přesně ten PC pět krátkých let, ale vzhledem k neúnavnému úsilí Steve Jobs, inovativní vize a odhodlání přinášet nejlepší technologie do popředí, on změnil mě Apple řad. Doufat, že jeho odkaz žije dál a dál. "

"Je mi 25 let. Cítím se jako člověk, v 60. letech se Marilyn Monroe a John F. Kennedy. Jsou lidé, které nikdy nesetkal se cítil taky tak blízko. Vidět Apple vyrábět a revoluci v odvětví technologií a vidí Steve Jobs povede to téměř vše, co má spojení s ním. Po dobu 6 let jsem se díval Hlavní prezentace se Stevem na jevišti. Je to tak smutné, že inspirující nebude vidět ho na jevišti a už se od sebe společnosti Apple. Ten bude opravdu chybět. Ale co když zanechává dědictví. Jaké dědictví.? "

"Milý Steve, děkujeme Vám za všechno, co jste přišel na tento svět, můžete nejen měnit způsob, jakým používáme počítače, ale způsob, jakým vidíme život. Zůstanu hlad a hloupé tak dlouho, jak žiju, a jednoho dne sejdeme se tam. Děkuji vám za to, že v našem životě. Ty budou vždy mít na paměti a milovány. "

"Opravdu ne Všimněte si, jak moc Steve má vliv na každého z nás, dokud jste přestal na to myslet. až odblokování iPhone nebo otevřete MacBook nebo zavést iMacu. Nemyslím, stačí použít výrobky z jablek, protože pracují tak dobře, nebo jsou bezvadné konstrukci, já používám výrobky z jablek, protože Steve si to. "


Žádné komentáře:

Okomentovat