Příběh na pevné mapuje průběh řetězec světa, videohry navržená Jason Rohrer být odlišné od každé hře, která přišla před tím. Cituji: "Bylo by existovat na [USB flash disku], a nikde jinde podle souboru pravidel definovaných Rohrer, mohl jen jeden člověk na zemi, hrát hru v době, hráč by změnu herního prostředí, jak oni se pohybovali.. přes to. Pak, po smrti hráče ve hře, by projít Memory Stick na další osobu, která bude hrát v digitální terénní změnil jejich předchůdci, a dál a dál po celá léta, desetiletí, generací, epoch. V Rohrer mysli, že jeho hra sdílejí mnoho společných vlastností s náboženstvím, svatostánek, sadu příkazů, smysl pro tajemství a mortality a mystické očekávání. To byl nápad, tak jako tak, než to začal být divný. "
Přečtěte si více o tomto příběhu na Slashdot.
Žádné komentáře:
Okomentovat