Marketing a reklama obří Dentsu se podepsali smlouvu (PDF) se Skype nabízí zobrazování reklamy v Japonsku. Podle podmínek smlouvy bude Dentsu sloužit jako exkluzivní partner zobrazení reklamy na Skype v Japonsku v červenci 2011, alespoň pro reklamní kampaně, které nejsou nadnárodní či nadregionální charakter.
V listopadu 2010, Apple a Dentsu oznámily uzavření partnerství , které se tento úkol prodat IADs v Japonsku. Dentsu také pracuje s Facebook a OpenX .
Dentsu začne prodávat Skype digitální zásob, které se objeví v "Home" kartu Skype pro Windows (verze 5.1 a vyšší) s okamžitou platností.
Podle obou společností, Skype uživatele v Japonsku stráví průměrně 2 hodiny měsíčně na Skype Home. Celkově lze říci, Skype se může pochlubit v průměru 170 milionů uživatelů na celém světě a každý měsíc zhruba 30 milionů současných uživatelů ve špičce v březnu 2011.
Reklamy na Hlavní Skype jsou obvykle větší než typický bannerové reklamy, a rozšířit na dvojnásobek své původní velikosti (a další interaktivní prvky), po stisknutí tlačítka. Podle podmínek dohody, je počet inzerentů na Skype omezena na jeden den.
Interaktivní reklamy pro klienty Windows Skype byla vrácena v březnu 2010 .
Dentsu a Skype zdůraznit, že toto je jen první fáze jejich vztahu.
Kupodivu byl Dentsu původně založena v roce 1901 (ano, to by bylo před 110 lety). V současné době má téměř 20.000 zaměstnanců po celém světě servisu asi 6,000 klientů.
Společnost občas investuje do amerických společností, prostřednictvím své dceřiné společnosti SKI, že jsem podpořil mobilní reklamu operátora JumpTap a online video společnosti Brightcove , například.
Žádné komentáře:
Okomentovat