úterý 19. července 2011

AmEx navazuje na Facebooku s kupónem, méně nabídky, a umožňuje Obchodníci Přejít sociální

Zajímavé novinky na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/pOd1ZGbCmUE/:

American Express se děje vše na každodenní zabývá obchodní, dopracovat se k dohodě s Facebookem, který je podobný tomu, který již má s Foursquare . Díky nové aplikaci Facebook s názvem " Link, jako, láska , "AmEx držitelé karet mohou spojit své karty na své účty Facebook, stejně jako již mohou spojit své karty na své účty Foursquare. Jakmile se tak dostanou palubní desce hotelů ze značek jako Whole Foods, Dunkin 'Donuts, Virgin America, a autorita sportů. (Tyto nabídky jsou odlišné od nabídky Facebook , Facebook zdrojů, které samo o sobě)

Na rozdíl od Groupon nebo LivingSocial tyto AmEx zabývá nevyžadují, aby někdo předem koupit cokoli a nepředstavují žádné kupony pro obchodníky. Jednou z největších výzev pro denní nabídky průmysl je, jak měřit, kolik nabízí, jsou skutečně splaceny na tisících různých zúčastněných podniků. Ale AmEx má výhodu v tom, že už je platební sítě, který je nastaven a přijato velkých a malých podnicích po celém světě. Všichni lidé mají udělat, je koupit obchod položky s AmEx karet a budou připsány částku obchodu. Twist Facebook je, že se zabývá vidíte, jsou ovlivněni tím, co vy a vaši přátelé "jako" na webu pomocí tlačítka, jako je Facebook.

Ačkoli mnoho z obchodů na startu jsou s národními značkami, AmEx je také využití své vztahy s menšími místními obchodníky. Jedná se o zavedení programu zaměřeného na ně volal Přejít sociální , který umožňuje obchodníkům řídit se zabývá i přes Facebook, Foursquare, u dalších sociálních sítí, které se přidávají do budoucna. Majitelé firem si budou moci vytvářet své vlastní kupon, méně se zabývá samoobslužné způsobem, který se spouští vždy, když někdo s propojeného účtu koupí dohodu položky. Volně k dispozici je zatím problém s místními obchodníky, ale AmEx je na trhu k nim prostřednictvím stávajících kanálů.

Přejít Sociální také umožní obchodníkům, aby jejich umístění na sociálních sítích jako Facebook a Foursquare, a sledovat jejich řešení kampaně, v rámci těchto sítí. Vzhledem k tomu, AmEx má všechny informace o platbě, může se jednat vykoupení sledovat poměrně snadno. Uzavření nabídky na odkup smyčka je Singel největší výzvou v každodenním obchodů prostoru. I Groupon Nyní Groupon mobilní aplikace s okamžitým obchodů, vyžaduje účast obchodníků, že iPhone a vlaku o tom, jak vykoupit nabídky. AmEx nesnaží změnit chování spotřebitele a obchodníka, než jim motivaci zaplatit AmEx oproti hotovosti nebo platební kartou.

I když to zní dobře na papíře, bude důkaz v kvalitě a hustotě, která se zabývá AmEx mohou získat. Bude to bitva mezi místní obchodní síly. Ale vypadá to, že Groupon LivingSocial a konečně některé vážné konkurence.


Žádné komentáře:

Okomentovat